Boravak na otvorenom postao je čini se trend poslednjih godina od kada sve više poslova zahteva da veliki deo vremena provodimo u zatvorenom prosotoru ispred svojih pametnih uređaja. 

Potreba za boravkom u prijatnom outdoor kutku postala je učestala i neophodna kako bismo napunili svoje baterije. To vreme posebno volimo da provodimo u baštama kafića i restorana i zato je važno kako taj amijent izgleda jer od njega zavisi i kako ćemo se osećati.

Da bi u potpunosti ispunili očekivanja gostiju ugostitelji imaju brdo zadataka. Samo jedan od njih jeste adekvatan odabir baštenskog nameštaja i stvaranje ambijenta koji će kod gostiju da izazove prijatna osećanja. 

Ugostiteljski suncobrani prodaja i cena

Najglomazniji komad koji zauzima ujedno i važno mestu u celokupnom eksterijeru objekta jesu upravo ugostiteljski suncobrani. Prodaja ugostiteljskih suncobrana postala je dostupnija nego ikada jer više ne morate da ih tražite samo u lokalnim i obližnjim prodavnicama. Jednostavnim ukucavanjem na internet pretraživaču ,,ugostiteljski suncobrani prodaja“ izaći će vam nekoliko stranica online prodavnica koje se bave tom prodajom.

Oni koji se bave prodajom ugostiteljskih suncobrana obično nude mogućnost i kupovine drugih dodatnih delova opreme poput postolja, rezervnih delova i slično. Cena će zavisiti od toga koji model birate, koliku količinu uzimate, a zavisiće i od načina dostave. A imate i različite mogućnosti plaćanja. 

Koji model odabrati i u odnosu na ambijenti?

Na raspolaganju vam je mnogo modela koji mogu biti pravljenji u standardnim dimenzijama ili u skladu sa vašim potrebama. Pored toga što štite od sunca i što im je to osnovna svrha oni su veoma važni za estetski izgled bašte. Zato je njihov izbor pravi izazov za poslodavce. Mogu biti okrugli, četvorougaoni ili višeugaoni. 

Pored svega toga, pametan i kvalitetan izbor omogući će da vaši gosti ostanu na svojim mestima čak i u slučaju jačeg vetra ili lagane kiše. 

Savremeno doba i razvoj tehnologije omogućili su proizvođačima da naprave toliko modela različitog oblika i dizajna da je moguće pronaći baš ono što je vama potrebno. Pored modela važno je i koje boje biramo. Sve više poslodavaca odlučuje se za svetlije i pastelne boje. 

Kako napraviti najbolji raspored? 

Raposred je takođe važan jer ne želite da zauzmu previše mesta i ostave malo prostora za kretanje i kvalitetnu uslugu. Klasičniji modeli sa postoljem na sredini su možda teži za kombinovanje i postavljanje nameštaja oko njega. Ipak, ako se radi o savremenijim i  glomaznijim, onda bi mogli uz njih da napravite bolji raspored. Model za koji se kupci u ove svrhe češće odlučuju jeste onaj čije postolje se nalazi sa strane. Čini se da su lakši za kombinovanje i neometanu organizaciju rada. 

Upotreba ugostiteljskih suncobrana u marketinške svrhe

Često ćete se susresti sa firmama koje se bave i proizvodnjom i prodajom, ali uz to i štampom. Reklama na suncobranima može biti veoma efekta i vašoj bašti dati onaj lični pečat. I ova vrsta robe upravo i jeste često brendirana jer su prepoznate njene brojne prednosti u svetu marketinga. Personalizacija korišćena u marketinške svrhe apsolutni je trend poslednih godina u svim oblastima rada, proizvoda i usluga.