Odabir lokacije za prodajno mesto jedna je od ključnih stvari u samim počecima. Kada se upustite u potragu za lokacijom nemojte odluke da donosite na prečac, već razmišljajte o više stavki. Koliko je izložbeni prostor vidljiv posetiocima, šta se sve u okolini nalazi, da li je sam butik teško ili lako pronaći, da li je ulica prometnija. Ovo svakako ne važi za prodajna mesta koja su u okvirima tržnih centara, već mnogo više za radnje koje se nalaze u drugoj okolini. Da li se u blizini nalazi posećen restoran, banka sa mnogo klijenata, pešačka zona, neka interesantna i zanimljiva lokacija grada u kojem ste, jer će sve to uticati na dugoročno dobar rad i napredovanje.

Sve ostalo će dodatno uticati na dobar promet i konstantan rad, kao što su roll up baneri, reklame, kreiranje izložbenog prostora te još mnogo toga o čemu ćemo u nastavku podrobnije pisati i predstaviti neke od vrlo važnih stvari u poslovanju.

Higijena kompletnog prostora

Pored ponude koju imate, prolaznike i potencijalne klijente uvek će privući blistav izlog čija stakla nisu umrljana, prašnjava. Zato svakog jutra pre početka rada uklonite nečistoće koje su se nakupile, što je i te kako potrebno ako je izlog do prometne ulice. Isto učinite i u unutrašnjosti. Prašnjave police, prašnjava obuća (što se često može sresti), nešto je što odbija mušterije. Neka sve uvek bude uredno, lepo posloženo, čisto, a svemu dodajte i neki poseban miris prostorije. Birajte mirise koji nisu napadne, koji ne „guše“, već osvežavaju. Miris veoma utiče na svest i podsvest potrošača, pa neretko on bude nešto što vraća kupce i nešto po čemu će vas prepoznavati, a prepoznavanje je već oko 60% urađenog posla.

Kreiranje izložbenog prostora/izloga

Izlozi predstavljaju ogledalo svakog brenda, radnje, poslovanja. Kada ga već imate potrudite se da privuče pažnju. Najpre, u izlogu možete postaviti najbolje i najlepše iz svoje ponude. Koristite ga da izložite ono što je trenutno u trendu iz sfere vašeg poslovanja. Ako je to garderoba, neka izlog predstavi trendi krojeve i trendi boje. To je ono šta će većina i tražiti, a sam izlog će ih privući da baš kod vas dođu. Ukoliko se bavite nekim drugim delatnostima, poput prodaje malih kućnih aparata, neka izlog sadrži najprodavanije artikle, artikle koji su na ozbiljnim popustima, ali ne samo poslagane, već osmislite da izgleda kao da su već u upotrebi. Na primer, ako je to mikser, neka se nađe u kompletnoj kuhinjskoj postavci, od činije za mućenje, preko dodatnog pribora…

Pažljivo kreiran izlog, prijatan oku, koji ne prikazuje samo artikle, već njihovu upotrebu, privući će mnogo više posetilaca, nego izlog koji ima jednostavno poslagane artikle. Danas se sve najpre posmatra iz vizuelnog ugla i ka tome treba ići.

Roll up baneri za dodatnu reklamu

Bilo da je izlog prilično vidljiv, a posebno ako je nešto zavučeniji i slabije vidljivosti, roll up baneri će vam biti od ozbiljne pomoći. Oni će učiniti da postanete vidljiviji u okolini u kojoj se nalazite. Roll up baneri u stvarnom svetu funkcionišu poput sponzorisanog posta na Instagramu, recimo. Videće vas i oni koji ne znaju za vas, a to je ono najpotrebnije.

Roll up baneri bi trebalo da poseduju vaše ime, tj. ime brenda, vašu ponudu, vrlo kratko i jasno predstavljenu, uz pogodnosti ukoliko postoje neke određene, zanimljive. Uz sve to, bitno je da roll up baneri budu prijatni za oko, da izgledaju vizuelno lepo, jer u tom momentu oni su deo vašeg izloga, predstavljanja. Malo ulaganje u roll up banere doneće vam mnogo više posla, pa će tako sitno ulaganje doneti ozbiljan profit, zbog čega je važno i da za njihovu izradu uvek angažujete neki tim profesionalaca.