U razdoblju kada se kozmetički brendovi nižu jedan za drugim, gde se na godišnjem nivou pojavi njih više od deset novih kojima je potrebno vreme da se probiju na tržište, ali i da pokažu svoju delotvornost i da ostvare poverenje sa potrošačima, ima i onih koji već decenijama označavaju mirnu luku.

Biologique Recherche, kao jedan od upravo takvih brendova, preko 40 godina svog postojanja beleži poverenje sa svojim potrošačima/kupcima/korisnicima, pa čak možda bi moglo da se kaže i prijateljima, jer su od svog početka stvorili kult lepote koji iz godine u godinu biva isključivo nadgrađivan, nikako osporavan ili umanjen. Ali, šta to stoji iza priče Biologique Recherche brenda?

Kako je Biologique Recherche nastao?

Bračni par, Ivan i Žozet Aluš, svoju strast prema laboratorijskom ispitivanju i kozmetici usmerrili su ka istraživanjima i razvoju kozmetičkih preparata za profesionalnu upotrebu. Najpre su osnovali laboratoriju koja se bavila isključivo nalaženjem što boljih formula za preparate kojima bi profesionalni kozmetičari bili zadovoljni tokom svog rada, jer se sedamdesete godine prošlog veka ne mogu baš pohvaliti velikim izborom kozmetičkih brendova, profesionalnih linjija i brojnih formulacija za različite probleme koji nastaju na koži. Korz svoje istraživanje su, posebno Ivan Aluš, došli do formulacije jednog losiona za lice, čiju je aplikativnu tehniku ispitivala sama Žozet, a onda je započela da losion deli svojim klijentima, budući da je fizioterapeut, te svojim prijateljima. Kratak vremenski period je bio potreban da losion postane kult koji je doveo do razvoja Biologique Recherche kozmetičkog brenda koji predstavlja tvornicu jednog bračnog para čiju je viziju nastavio njihov sin kreirajući poslednjih dvadeset godina brend za čije ime se čulo u više od 70 zemalja sveta.

Najpoznatiji losion

Losion koji je nastao u laboratoriji bračnog para Aluš, jednog biologa i jednog fizioterapeuta, dobio je naziv P50, pod kojim je poznat i dan danas. Losion je namenjen čišćenju, veoma temeljnom, i eksfolijaciji lica, pa je upravo prema svojoj nameni i dobio ime, od engleske reči za piling i broja 50, kao broja potrebnih dana da se epiderm sasvim oporavi.

Losion P50 je na ovaj način, već u prvim mesecima svog postojanja, kada su Ivan i Žozet osmislili konačnu formulu i način primene, pokazao da će prerasti u brend, a to je potvrdila činjenica da je 1977. godine osnovana firma pod imenom Biologique Recherche. Sve do početka 2000-ih, ovaj bračni par je brižno vodio svoju kozmetičku kompaniju, postajući jedan od vodećih brendova u svetu. Osmišljavanjem novih proizvoda postali su deo na stotine kozmetičkih salona kojima je nega i masaža lica deo svakodnevne rutine u nezi kako žena, tako i muškaraca. Da nje losion P50 ostao najvažniji ipak među svima, ukazuje činjenica da se ništa tokom svih ovih 40 godina u njegovoj formuli, niti primeni nije promenilo.

Poslednje dve decenije iza brenda stoji Filip Aluš, klinički lekar, sin ovog bračnog para, koji je znanje iz interne medicine, znanje o akutnom stresu i njegovoj manifestaciji, preneo na negu kože, čime je ostvario još veći uspeh Biologique Recherche brenda, te je proširio i uvećao viziju koju su njegovi roditelji imali.