Poučeni pređašnjim iskustvom, svi ćemo malo bolje delovati u budućnosti. Verujemo da ovu epidemiju niko neće još dugo moći da zaboravi. Verovatno se nećemo potpuno opustiti godinama.

Samim tim, prilagođavaćemo se sve više situaciji, ali ne samo trenutnoj situaciji, nego i svim situacijama koje bi mogle da uslede. Razmišljaćemo tri koraka unapred, a nekada čak i više i uzećemo u ozbir šta bi sve moglo da krene loše. U tom kontektstu i restorani bi mogli da promene svoju politiku rada. A ovo su neke naše pretpostavke. 

Bašte će postati neophodne 

Kako je sada u nekim zemljama, ali i kod nas dozvoljeno samo sedenje u bašti, verujemo da će se budući restorani odlučiti na taj korak. A zbog čega je to tako? Zato što se smatra da je bezbednije sedeti u bašti, nego unutra, gde se virus može mnogo lakše preneti. Međutim, biće potrebno da i ta bašta bude velika, kako bi se stvorio razmak između ljudi. Sigurno je da niti jedan novi restoran više neće rizikovati i organizovaće svoj prostor tako da obavezno ima i terasu. I naravno, obezbediće sebi mogućnost da može da prekrije tu terasu kada je noć ili kada su neke vremenske nepogode. Obezbediće da ta terasa uvek ima neko grejno telo i da bude zaštićena od vetra. Ovo će se definitivno dešavati, jer sada restorani koji su u ovoj situaciji najbolje prolaze. 

Dostava hrane će biti obavezna

U slučaju da se restorani opet kompletno zatvore, što vrlo lako može da bude slučaj, onda se uvek mora imati backup opcija. A to je dostava hrane. Svaki restoran će verovatno obučiti svoje radnike za taj posao. I vrlo je važno da to urade, jer će u takvim situacijama to biti preko potrebno. Sreća je pa su restorani u Beogradu i sada uigrani. Ova situacija ih je totalno promenila, pa je dovela do toga da se u Beogradu istaknu neki restorani, za koje pre nismo čuli, ali koji su nas iznenadili svojom ponudom i oduševili ukusom. I upravo zbog tih restorana jedva čekamo da sve normalno počne da radi, jer želimo da osetimo tu atmosferu u samom restoranu. Pored dobre hrane, ovo je jedan od presudnih elemenata, koji će nas privući ili će nas sasvim odbiti. 

Aktinosti na društvenim mrežama 

Mnogi restorani shvatiće moć društvenih mreža. Shvatiće da moraju da budu prisutni, da bi ih neko primetio. Restorani će mnogo više raditi na svom vizuelnom identitetu. Njihovi profili izgledaće sve bolje i poželećete da uđete u tako neku sliku. Više će koristiti

 da izgrade ugled, poštovanje, nešto što će to raditi u samom restoranu. Na taj način oni mogu da povećavaju prodaju, a da ujedno budu prisutni na tržištu i da se o njima priča uvek i svuda. Naravno, hrana ovih restorana mora da bude perfektna, kako se dobar utisak ne bi zadržao samo nekoliko sati, već je potrebno da taj utisak traje, kako bi se i sutra naručila hrana. 

U svakom slučaju i restorani koji trenutno postoje trudiće se da se na različite načine prilagode ovoj situaciji. Mnogi su i uspeli i baš oni treba da nose epitet najboljih restorana u Beogradu, jer ne samo da su izdržali ovu situaciji, već su iz nje izašli kao pobednici, jer su uspeli da čak i prevaziđu neke svoje prethodne rezultate.