Kese su sastavni deo naših života, želeli to da priznamo ili ne. One nas okružuju na svakom koraku, smetaju nam, ali često bez njih ne umemo da se snađemo u najobičnijim svakodnevnim životnim situacijama.

S razlogom ili bez razloga,  čuvamo ih  posle svake kupovine, spremno čekaju da ih izvučemo iz neke fioke, gde skladištimo te najizdržljivije koje još koji put mogu da ponesu namirnice iz marketa ili one koje smo sačuvali zbog boje, slike, teksta, poruke, reklame koja nas je osvojila da baš tu kesu sačuvamo i ne bacimo, kako bismo spakovali poklon i na neki način je opet oživeli, a ona će dalje tražiti svoj put do kontejnera ili nekog novog života. Sve češće u različitim prodajnim objektima ili kod poslovnih partnera, pored klasičnih, nalazimo reklamne kese koje služe u promotivne svrhe, a ima ih u obliku torbi, reklamnih cegera, papirnih kesa. Papirne kese su potpuno stavile plastične kese u drugi plan, posebno kada govorimo o reklamnim kesama, razlog tome je da se istakne svest o potrebi zaštite životne sredine. Zakonske odredbe nameću da plastične kese budu zabranjene, pre svega zbog neekološke proizvodnje, pa samim tim i negativnog, štetnog uticaja na životnu okolinu.

Reklamne kese se sastavni deo svakog marketinškog poslovanja

Za svakodnevne kupovine, a često i poklone, odlične su reklamne kese koje su najbolji vid reklamiranja proizvoda, proizvođača ili firme. Sa sigurnošću možemo da tvrdimo da ljudi vole korisne poklone, one koji će im zatrebati u nekoj svakodnevnoj situaciji, a kesa je sigurno takav poklon.  Iz svake kupovine vraćamo se sa gomilom kesa u rukama, velikim, malim, cegerima, torbama, ono što im je zajedničko je  da su sve brendirane imenom i logom firme i na taj način njihova najbolja  funkcionalna reklama. Velike firme posebno vode računa o izboru reklamnih  kesa,  pa zato oni treba da obrate pažnju na reklamne kese u štampariji Zemunplast iz Beograda.  Njihov  dobar kvalitet kese osiguraće  dobar reklamni materijal, a više o ovom proizvodu kao i ceni možete pogledati na sledećem linku-https://www.zemunplast.com/ofset-stampa/reklamne-kese/

Cena reklamnih kesa je minimalna u odnosu na benefite koje firma dobija ukoliko ima reklamnu kesu prepoznatljivog dizajna koji će se urezati u svest potrošača. U pravu su kada o tome vode posebnu brigu, zbog toga što većina potrošača smatra da je kesa veoma korisno reklamno sredstvo, koje se može upotrebiti iznova i iznova,  sve do uništenja ili reciklaže.

Brendiranje reklamnih kesa

Kada biraju kesu, ali i dizajn reklamne kese, firme treba da vode računa o tome da potrošači sigurno ne žele dosadnu i običnu kesu za kupovinu, već detalj koji treba da dopuni njihov  stil i ličnost, pa čak i privlači pažnju prolaznika. Neće pogrešiti ako se odluče da dizajn kese bude takav da izazove osmeh kupca ili ako vanserijskim dizajnom kese pokrenu svest o globalnim pitanjima. O dizajniranju kesa posebno brinu u štamparijama koje se bave izradom reklamnog materijala, zato što oni najbolje znaju koliko je važno da dobra reklama dođe do svakog potrošača. Suština marketinga je da reklama ostavi jak utisak, da potrošač ponese kesu, ne samo zbog njene namene, već zbog dizajna koji ne ostavlja nikoga ravnodušnim.