Proslava Nove godine za firme postaje sve popularnija opcija, a njoj se raduje ceo radni kolektiv. 

Nije tajna da zaposleni uglavnom provode više vremena sa kolegama nego sa prijateljima, pa čak i porodicom, te je samo logično da i ovo veče dočekaju zajedno.

Pre nego što svoje kravate zamenite novogodišnjim rekvizitima, potrebno je sastaviti detaljno razrađen plan za proslavu događaja. Stoga smo naredne redove posvetili idejama za uspešnu organizaciju novogodišnje noći!

#1 Rezervišite odgovarajuću salu za proslavu Nove godine 

Prvi korak se najpre odnosi na odabir adekvatnog prostora za proslavu ovog korporativnog događaja – da li preferirate da se zabava odigra van urbane sredine ili smatrate da bi lokacija u gradu bila praktičnije rešenje?

Da li planirate da događaj bude organizovan kao banket ili koktel? Želite li da proslava poprimi svečaniji ton ili ste pristalica ležernijeg vida zabave? I najzad, da li organizujete proslavu isključivo za zaposlene ili imate u vidu da pozovete i poslovne partnere i potencijalne saradnike?

Organizacija proslave Nove godine za firme će zavisiti od vaših odgovora na prethodno postavljena pitanja, kao i od predviđenog budžeta.

Proslava van grada je neretko ocenjena kao vizuelno atraktivnija, jer se obično održava u nekom planinskom predelu u zemlji. Ovo je i skuplja opcija, ali ako raspolažete finansijama i vrlo vam je bitan odabir ambijenta – onda je nepogrešiv izbor.

Dekoracija enterijera će igrati ključnu ulogu u podizanju atmosfere – stoga ona treba da uključuje novogodišnju rasvetu, ukrasne aranžmane na stolovima, pa čak i novogodišnju jelku.

Proslava nove godine

Takođe, postoji još jedna stavka koju morate imati na umu prilikom organizacije, a to je pitanje parkinga. Pre nego što rezervišete salu, vrlo je važno da izvidite da li ona poseduje i dovoljno velik parking za vaše goste.

Uz to, razmotrite i opciju da nekim gostima obezbedite i prevoz do same proslave, pogotovo ukoliko se ona ne realizuje u gradu i ako vaši gosti dolaze iz inostranstva ( u tom slučaju bi trebalo rezervisati i smeštaj).

#2 Odaberite ketering za Novu godinu

Sledeća stavka se odnosi na drugi omiljeni segment događaja – posluženje. Mnogi smatraju da će posluženje odigrati glavnu ulogu u određivanju uspeha vaše korporativne zabave, te je važno da ovom koraku posvetite dodatnu pažnju.

Hrana i piće bi treba uskladiti sa preferencijama većine gostiju, pa je zato najbolje da se opredelite za one namirnice u kojima ljudi provereno uživaju. Međutim, možete otići i korak dalje – možete uložiti dodatan trud i vreme, i doznati koja tačno jela vaš kolektiv voli, pa i poručiti ketering koji podrazumeva više vrsta specijaliteta.

Verujemo da će se svi gosti oduševiti ovim gestom!

Uključite u vaš meni i vegeterijanska jela i veganske đakonije, jer postoji šansa da neko od zaposlenih ima drugačiji režim ishrane, ali ne želi da se izjasni kako ne bi zadao probleme. 

Pored toga, pripazite na one zaposlene koji su alergični na određenu hranu ili imaju netoleranciju na sastojke kao što su gluten ili mleko. Najbezbednija varijanta jeste da naručite ketering koji isključuje ovakve namirnice iz jelovnika.

Razmislite još o dekoraciji stola i hrane – ovi specijaliteti mogu biti standardno servirani, ali mogu i uključiti unikatne i autentične aranžmane, koji će zasigurno zaseniti sve prisutne.

Izbor pića takođe treba da bude šarolik, pa savetujemo da pre naručivanja obavite malu anketu i saznate u kom tečnom delikatesu vaši zaposleni najviše uživaju – na ovaj način ćete pokazati da vam je zaista stalo do toga da organizujete veče vredno pamćenja.

#4 Izaberite adekvatnu muziku za proslavu novogodišnje noći

Poslednji korak se odnosi na odabir muzike koja će diktirati ton i atmosferu žurke, pa najpre treba da razmislite o žanru i tipu muzike.

Ako niste sigurni koji su muzički afiniteti vaših gostiju, predlažemo da se odlučite za generičke pesme u kojima svi uživaju. To su evergreen hitovi, tj. popularne domaće i strane pop i rok pesme.

Još jedan segment organizacije se odnosi na mogućnost angažovanja žive muzike ili DJ-a, ukoliko raspolažete dodatnim novčanim sredstvima.

Na kraju večeri možete odigrati igru “Tajni Deda Mraz” – nedelju dana pre zabave, vaši zaposleni će nasumično izvlačiti imena iz kutije, da bi na dan proslave dodelili poklon osobi koju su izvukli.

Poklon može biti kupljena sitnica, kao znak pažnje, a može biti i personalizovani paketić – izbor je isključivo na osobi koja daruje poklon.

Nova godina razmena poklona

Uvereni smo da će svi uživati u ovoj simpatičnoj igri!

Nadamo se da vam je ovaj blog tekst bio koristan, koliko i zanimljiv, te da smo vam pružili sve relevantne informacije kako biste se i sami odvažili i organizovali nezaboravno novogodišnje veče za vaše zaposlene – Želimo vam puno sreće u ovom poduhvatu!