Bliži se Nova godina i vama je palo na pamet da organizujete doček u svom lokalu, ali nemate dovoljno iskustva i ne znate odakle da počnete? Svesni ste da u Beogradu danas gotovo svaki objekat pravi žurku za doček, ali vi biste želeli da vaša bude zaista posebna i da ponudite gostima nešto nesvakidašnje? Ne želite da to bude veče kao svako drugo u vašem baru ili kafiću?
Odlično. Na pravom ste mestu! U današnjem članku ćemo vam dati korisne savete i smernice kako biste mogli da napravite žurku za pamćenje.
#1 Na vreme organizujte ketering i zalihe pića
Obavestite svoje dostavljače da će vam biti potrebno više pića nego inače jer će lokal raditi punom parom.
Kafići i barovi se najčešće odlučuju da služe samo alkohol u novogodišnjoj večeri jer su hrana i ketering logistički zahtevniji. Ukoliko ipak želite da obradujete svoje goste po kojim zalogajčićem ili organizujete matine proslavu, bilo bi lepo da imate bar nekoliko različitih vrsta hrane. Posluženje može biti uključeno u cenu ulaznice ili pak dostupno za poručivanje po želji.
Na vreme poručite sve što je potrebno od ketering službe. Isto važi i za potrošni materijal: salvete, ubruse za šank, toalet papir, papirne ubruse za ruke… U novogodišnjoj gužvi sve se troši duplo brže. Najbolje rešenje je veleprodaja ubrusa, gde možete naručiti veće količine po nižoj ceni i tako izbeći situaciju da ih usred večeri nestane.
#2 Bukirajte DJ-a ili bend što pre
Mnogim izvođačima je novogodišnja noć najvažniji dan u godini i prilika da ostvare i do tri puta veću dnevnicu nego inače. Isto tako, vlasnici klubova, restorana i kafića znaju kolika je važnost dobrog DJ-a ili benda u ovoj večeri i bukiraju ga već početkom godine.
Zato je bitno da ne čekate poslednji čas i da počnete potragu na vreme. Ukoliko vas odbije vaš omiljeni DJ ili zatraži preveliki honorar, ne očajavajte i ne otkazujte žurku već imajte spremne alternative.

#3 Odvojite deo za garderobu
Svi znamo koliko glomazne mogu biti zimske muške jakne, a bogami i ženski kaputi. Zato je neophodno da, ukoliko vaš lokal inače nema prostor za jakne, za doček osmislite jedan deo pored ulaza koji će igrati ulogu garderobe.
Naplaćivanje garderobe je opciono i možete se opredeliti za isto ukoliko želite da na taj način pokrijete honorar radnika u garderobi za ovo veče.
#4 Osmislite veče koje je posebno, ali ne odudara previše od vašeg redovnog programa
Doček Nove godine ne sme da izgleda kao još jedan sasvim običan petak u vašem baru, ali isto tako ne treba da deluje ni kao nešto potpuno strano vašem lokalu. Važno je da osmislite program koji će se dopasti vašim stalnim gostima, ali možda privući i neku novu publiku koja do sad nije imala priliku da kroči u vaš lokal.
Ako ste poznati po dobroj muzici naglasite to, napravite fantastičnu playlistu i neka vaš DJ osvoji svakoga svojim bitovima. Ako ste lokal sa kultnim koktelima u gradu, istaknite to na objavama na društvenim mrežama i flajerima. Dobra ideja za doček je i promo ponuda koja važi samo u novogodišnjoj noći ili novi signature koktel koji se može probati samo tada.
Ukoliko je vaš lokal urban i važi za opušteno mesto gde gosti rado dolaze da popiju pivo posle posla, ne forsirajte glamur uvođenjem dress code-a ili drastičnim promenama u cenama i ambijentu samo zato što je doček.
Poenta je da veče bude posebno, drugačije od svakodnevice, ali autentično vaše. Gosti će zapamtiti osećaj uživanja u najboljoj verziji onoga što vaš lokal inače pruža.
#5 Pripremite upečatljiv vizuelni identitet i počnite da promovišete događaj na vreme
Čak i najbolja žurka može proći nezapaženo ako ljudi ne saznaju za nju na vreme. Zato unapred isplanirajte kako ćete komunicirati svoj događaj. Dizajnirajte jednostavan, upečatljiv vizual za društvene mreže. To može biti fotografija vašeg lokala sa prazničnim detaljima ili minimalistički poster sa ključnim informacijama: cena ulaznice, piće dobrodošlice, muzika i vreme početka.
Ako imate stalne goste, pošaljite im poruku na Instagramu ili im najavite šta planirate unapred. Ljudi vole da se osećaju kao da su “VIP”.
I za kraju, ne bombardujte sa informacijama. Jedan jasan vizual i kratka, konkretna poruka uvek su efektniji od deset objava koje niko ne pročita do kraja. Publika mora u sekundi da shvati šta nudite i zašto baš taj doček zaslužuje njihovu pažnju i novac.
Ukoliko se vaša žurka pokaže kao uspešna, već za doček po julijanskom kalendaru imate priliku da je ponovite. I zapamtite, već samim tim što imate redovne goste koji biraju da popiju piće u vašem lokalu, obavili ste pola posla kada je u pitanju organizacija!







Leave A Comment