Čini se da je danas, u 21. veku i dobu kapitalizma na nekom najvišem nivou, najpoželjnije zanimanje – privatni biznis! Pošto su državne firme mahom propale, a privatnika je sve više, u mnogima se budi taj preduzetnički duh i ideja da i oni mogu da budu „sami svoje gazde“, zašto da ne? Uostalom, svako za sebe zna šta je najbolje, a retki su oni koji u ovako rasprostranjenom „raspoloženju“ žele da imaju nekoga nad glaom, čitajte, direktora.
Ako i sami negujete preduzetnički duh – svaka čast! Na kraju, privatni biznis i ispada kao nešto najisplativije i najpametnije za uraditi sa svojim životom, ali daleko od toga da ćete rezultate videti odmah. No, krenimo redom – od početne ideje.
Veleprodaja zdrave hrane – najisplativiji biznis u 21. veku
Ako čitate ovaj tekst, verovatno ste ljubitelj zdrave hrane ili se makar razumete u nju pa u tome vidite odličnu priliku za biznis. Iskreno govoreći, zdrava hrana i jeste najveći „trend“ 21. veka – da li zaista zbog zdravlja ili samo zbog svetskih tokova i pomodarstva, svi se „lože“ na zdravu hranu i u njoj vide rešenje za sve svoje životne probleme. Ili, makar onaj najvažniji – zdravlje + kilaža. Kad smo već kod trendova, spomenimo kokosovo ulje koji je postao aposolutni trend, ima razne prednosti za zdravlje, kosu, kožu, a ono gde se između ostalog može nabaviti jesu upravo prodavnice zdrave hrane. Elem, veleprodaja zdrave hrane je odlična ideja za biznis jer ćete sigurno profitirati! Kao što smo već naglasili, zdrava hrana nikada nije bila popularnija na našem tržištu pa eto prilike da ono što volite ili u šta se razumete pretvorite u prilično isplativ biznis.
Šta bi trebalo da znate ako želite da se bavite veleprodajom zdrave hrane?
Veleprodaja zdrave hrane je zapravo prilično veliki „zlogaj“. Kako sam naziv kaže, reč je o prodaji na veliko, a to je uvek mač sa dve oštrice. Da li ćete se vi baviti proizvodnjom zdrave hrane ili ćete imati svoje dobavljače zahvaljujući kojima ćete vi dalje biti dobavljač u maloprodajnim objektima? Ko su dobri i pouzdani dobavljači? Kako da znate kome da verujete i ko je najkvalitetniji? Osim domaćeg tržišta, u opciji je i uvoz, ali ponovo bi trebalo dobro da pručite kome možete verovati.
Dalje, potrebno je odrediti i koju robu ćete imati – makrobiotičku, organsku, zaista zdravu hranu ili ono što se samo tako predstavlja. U tom slučaju je bitno da vas zdrava hrana zanima, da se razumete u nju ili, što je najbolje, da je zaista volite. Samo tako ćete moći da pratite sve trendove u zdravoj ishrani, budete u toku sa svim aktuelnostima, a na kraju ćete biti u stanju i da sami edukujete svoje potrošače. Savet iz ličnog iskustva je uvek najbolji savet, zar ne?
U veleprodaji zdrave hrane je jako važno i to da se vodi računa o zdravstvenoj ispravnosti robe jer će od toga zavisiti ne samo vaš promet, već i promet svih maloprodajnih objekata čiji ste vi dobavljač. Širok asortiman proizvoda, adekvatan način pakovanja i urednost transporta su takođe važni kako biste se izdvojili na tržištu.
Svakako, najmudriji savet koji vam je potreban jeste taj da je jako važno da se pre bilo kakvog poslovnog poteza koji napravite konsultujete sa osobom koja ima slična iskustva ili koja je stručno lice za tu oblast. Kada pažljivo razmotrite sve opcije, znaćete gde je najpametnije uložiti novac i da li je veleprodaja zdrave hrane (na primer, u opciji su i druge vrste privatnog biznisa) za vas ili ne.
Leave A Comment