Brojni su načini pomoću kojih ljudi žele da dođu do mrvice profita. Snalaze se, rade posao koji ne žele, kako bi iole sebi obezbedili neku sigurnost i pokušali u nekom tenutku da pokrenu sopstveni biznis. Mladi su danas sve više zainteresovani da se oprobaju u preduzetništvu, a broj malih firmi sve je veći. A brojne su delatni kojima se mladi danas bave. Najviše ima onih koji svoju sreću i profit vide u sektoru informacionih tehnologija i okreću se ka poslu budućnosti. Međutim, ima i onih koji ne odustaju od svojih snova bez obzira što im posao baš i nije posao budućnosti. Svakako, za nekim poslovima uvek će postojati potroba, tako da ne moraju svi da beže u sektor informacionih tehnologija.
Tako recimo, sve je više madih preduzetnika koji se bave uslužnom delatnošću. Usluge su i danas neophodne, posebno ako govorimo o neki uskugama koje su važne za svaodnevni život. Recimo, brojne kompanije koje pružaju ketering za firme, slave, rođendane i te kako su potrebne, jer svaka iole renomirana kompanija jednom godišnje obeležava dan svoje firme. Bilo da je reč o rođendanu kompanije, predstavljanju nove linije proizvoda ili promociji nekog partnerstva, sve ove manifestacije prolaze u svečanom tonu. Banket se organizuje, a ketering za firme je neizostavan.
A koliko to zadovoljstvo – ketering za firme košta?
E sada, mnogo je uslova od kojih zavisi kakav će ketering za firme biti. Ukoliko ste spremni da odrešite kasu, kako se u našem narodu kaže za one koji bi više da plate, onda možete da budete potpuno opušteni i sve prepustite uslugama kompanije koju angažujete za usluge keteringa. Tako recimo, oni kojima budžet nije mnogo veliki, mogu da organiziju i proslavu koja uz dobro osmišljen ketering za firme može da izgleda skupo, a da vas ipak ne košta mnogo. Osim što cena po kojoj biste platili ketering za firme zavisi od usluge i vrste pića i hrane, kao i od njihove količine, ona takođe zavisi i od broja konobara koji bi bili angažovani na proslavi, ali najviše zavisi od broja gostiju. Detaljnije o tome informišite se ovde.
Zlatno pravilo kojeg bi trebalo da se pridržavaju svi i u poslovnom i u privatnom životu jeste da je nekada više manje, odnosno ne bi trebalo da preterujete, je mali poklon, gest, ponuda može mnogo bolji utisak da ostavi i da vas znatno drugačije predstavi nego kada se odlučite za nešto krupnije. Uvek je najvažnije kako će ljudi gledati na vaš gest. Ako recimo proslavljate deset godina vaše kompanje koja je uspešna ne samo na domaćem, već i na inostranom tržištu, onda ako se odlučite za ketering za firme, ne bi trebalo da štedite, već neka on bude primeren prilici koju slavite. Takođe, ako ste početnik u poslovanju, a želite da ipak obeležite dve-tri godine postojanja na tržištu, onda bi zaista trebalo i budžet za proslavu da prilagosite. Na taj način ćete ostaviti utisak kod poslovnih partnera da treba da obrate pažnju na vas, jer je vama stalo da se probijete u poslovnom svetu i veoma cenite poslovnu kulturu. Sve ima svoje, zato pažljivo pripremite svoju proslavu i obratite pažnju kakvu ćete poruku poslati ovom proslavom.
Leave A Comment