Pet proverenih metoda u borbi protiv celulita

//Pet proverenih metoda u borbi protiv celulita

Brojna naučna istraživanja ukazuju na visoku zastupljenost celulita među osobama ženskog pola. Ta stopa se kreće oko 80 odsto, dok istraživači sa Univerziteta Kornel odlaze korak dalje i tvrde da je celulit u nekom od svojih pojavnih oblika, u nekom momentu života bio prisutan čak kod 98 odsto žena.

Problemi sa (mikro)cirkulacijom, pored velikog broja drugih uzroka, mogu dovesti do stvaranja celulita. Celulit često prate osećaj težine i oticanje nogu, blagi bolovi i umor. Postoji nekoliko sigurnih načina da se oslobodite celulita. Sve što vam treba jeste jasno definisan cilj i upornost. Borbu protiv celulita možete voditi na „5 frontova“ i to kroz ishranu, vežbanje, hidroterapiju, preparate na bazi kofeina i anticelulit masaže.

Ishranom protiv celulita

Poznato je da ishrana može doprineti opštem poboljšanju psihofizičkog zdravlja. To je najbolje iskazano čuvenim savetima: „Mi smo ono što jedemo“ i „ zdravlje na usta ulazi.“ Imperativ borbe protiv celulita putem ishrane je smanjenje ili još bolje potpuno odricanje od soli. Zašto? Zato što so, posebno natirjumova, čini da se voda duže zadržava u organizmu, što doprinosi održavanju celulita. Na listi nepoželjnih namirnica nalaze se još i masna hrana, kao što su: masni sirevi, crvena mesa, konditorski i ostali rafinisani proizvodi.

Nasuprot ovoj, nalazi se lista poželjnih namirnica, a to su: sirovo i sveže voće i povrće. Zeleni čaj koji se pokazao kao odličan eliminator masnoća, ali i prirodan energetski napitak. Dobro su se pokazali i čaj od koprive i maslačka. Voda je svakako ono što svi jednoglasno preporučuju, uz akcenat da ova tečnost neutralnog ukusa treba da zameni sve zaslađene i gazirane napitke.

Vežbanje „razbija“ celulit

Za celulit se kaže da ume da bude uporan. To je istina. Ali vi možete biti uporniji. Sedenje ne samo što usporava cirkulaciju, već daje isti doprinos i metabolizmu. Takođe, neaktivnost doprinosi smanjenju mišićne mase što sa sobom povlači manje trošenje energije. Bilo koja vrsta kontinuirane fizičke aktivnosti daće vidljive rezultate, pod uslovom da je praktikujete u dužem vremenskom periodu. Ipak, najbolje rezultate daju one vežbe koje ciljano pogađaju delove tela sa izraženom „narandžinom korom“ (drugi naziv za celulit). Zato, odaberite vežbe koje aktiviraju butne i stomačne mišiće. Ali i mišiće zadnjice, kolena, bokova i nadlaktice.

Snaga vode

Nakon fizičke aktivnosti, sledi još jedan trik koji će pomoći u „peglanju narandžine kore“ a to je tuširanje. Naizmenično se tuširajte mlazom hladne i tople vode. Posebno na delovima tela koje treba prokrviti. Dovoljno je da snagu naizmeničnog mlaza tople i hladne vode koristite svakodnevno, u trajanju od 5 minuta. Promena u temperaturi vode učiniće da se vaši krvni sudovi skupljaju i šire, samim tim će pospešiti cirkulaciju i uticati na „topljenje“ celulita.

Kofen i celulit

Pored toga što nas drži budnim kafa može da pomogne u borbi protiv celulita. Sve što treba je da nakon ispijene turske kafe sačuvate soc. Utrljate ga na problematične delove tela i obmotajte providnom (prijanjajućom) folijom. Dvadesetak minuta dnevno će biti sasvim dovoljno da se aktivira topljenje masnih ćelija.

Blagotvorna dejstva masaže

Pored toga što masaža deluje antistresno i doprinosi lučenju hormona sreće, povoljno utiče i na prokrvljavanje organizma i razbijanje celulita. Takođe, eliminiše vodu i  štetne toksine koji je celulit „zadržao“ zbog oslabljenje cirkulacije.

Neka ovih pet metoda postanu deo vaše svakodnevne rutine i bićete svedok nestanka celulita, bez skupih tretmana.

2018-04-25T13:14:52+00:00 25.4.2018.|Zdravlje i lepota|0 Comments

Leave A Comment