Odlučili ste da smršate. Šta je sledeći korak?

//Odlučili ste da smršate. Šta je sledeći korak?

U svetu, pa i kod nas, sve više je ljudi koji se susreću sa gojaznošću. Toliko je prisutna da je nazivaju još i bolest savremenog doba, ali i sa razlogom je tako. Naime, loša hrana, malo kretanja, stres, mnogobrojni poroci doveli su do toga da je sve veći broj ekstremno gojaznih ljudi.

Višak kilograma je veliko opterećenje za ceo organizam, te je potrebno povesti računa da do toga ne dođe. Ako se ipak to i dogodi, potrebno je preduzeti sve da se stanje vrati na staro, ali lakše je to reći, nego i učiniti.

Ukoliko vam je teško da se organizujete oko vežbanja, kao i da pratite dijetu, najbolje je da ceo proces prepustite stručnjacima. Informišite se o preporučenim vežbama, kao i o tome kako da postignete maksimalan rezultat u zatezanju, gubljenju celulita i mršavljenju, posebno u nogama, na sajtu Sliming studio.

Kako dolazi do gojenja

U nekom manjem procentu gojenje je posledica određenih zdravstvenih problema, a pojedini ljudi jedu veliku količinu hrane. Neko ne jede mnogo, ali je hrana koju unosi nezdrava i obroci su neredovni. Ovakav režim imaju oni koji su zaposleni, sa dosta obaveza, te ne mogu da se posvete zdravoj ishrani. Zapravo, to im je samo izgovor. Volja i dobra organizacija mogu da dovedu do toga da se određene navike promene.

Posebnu grupu gojaznih čine osobe kojima je hrana uteha. Naime, prilikom jela osećaju zadovoljstvo koje nemaju u životu. S obzirom na to da dobar osećaj traje samo dok traje i obrok i neposredno posle toga nestaje, oni imaju potrebu stalno da jedu kako bi se dobro osećali, što ostavlja velike posledice na njihovom telu.

Zaustavite gojaznost

Da bi se sprečilo gomilanje viška kilograma ili čak da bi se broj kilogram smanjio, najpre je potrebno doneti odluku o tome. Kada raščistite sa sobom, onda krenite u reorganizaciju svog života. Postavite druge prioritete i krenite da svoje odluke sprovodite u delo. Bilo da ste u grupi onih koji prosto ne vode računa o tome šta, kad i koliko jedu ili da je potreba za hranom potreba za zadovoljstvom, recite ne takvom režimu. Ako je potrebno, potražite stručnu pomoć. Osim ishrane uvrstite fizičku aktivnost u svoj svakodnevni raspored.

Zdrava ishrana

Zdrava ishrana predstavlja polaznu tačku kada je u pitanju mršavljenje. Svakodnevni povećani unos namirnica biljnog porekla konrolisanog kvaliteta doprineće da osvežite svoj organizam i date mu neophodnu dozu vitamina, minerala, vlakana i drugih korisnih sastojaka. Ishrana treba da bude izbalansirana, pa tako ne treba zapostaviti ni namirnice životinjskog porekla. Sve što pojedete treba da doprinese vašem zdravlju, kao i izgledu.

Voda

Povećanju broja kilograma u velikoj meri doprinose gazirana pića i drugi zaslađeni napici i zato ih što pre izbacite iz upotrebe. Zamenite ih sveže ceđenim sokovima ili smutijima koji su riznica vitamina. Najznačajnije od svih pića je, svakako, voda koja je nezamenljiva. Ona hidrira organizam  i sa sobom izbacuje toksine i štetne materije. Njena uloga u organizmu je ključna i ne postoji ništa što može da joj bude zamena. Preporuka je da se dnevno unese bar dva litra ove dragocene tešnosti, pa čak i više.

Krećite se i vežbajte

Kada ste napravili plan ishrane, potrudite se da isplanirate i fizičku aktivnost. Dobro je ići u teretanu ili na fitnes, ali dosta toga možete da odradite i kod kuće, pa i dok idete do svog radnog mesta ili obavljate neke dnevne aktivnosti. Vožnju automobilom što više smanjite, a neka vam bicikl bude primarno prevozno sredstvo. Takođe, šetajte kada god imate priliku. Lagano trčanje je aktivnost koja ne umara previše, a veoma je dobra za skidanje kilograma, kao i za kompletno zdravlje.

Uživajte u svojoj transformaciji

Celom poduhvatu pristupite ozbiljno i uživajte u onome što se dešava. Budite dosledni i rezultati neće izostati. Kada postane očigledno da gubite kilograme, vaše kompletno stanje će se popraviti, kako fizičko tako i mentalno. Zadovoljstvo i samopouzdanje će rasti sve više, a vaš život će dobiti jednu potpuno novu dimenziju.

2018-05-25T12:11:28+00:00 25.5.2018.|Zdravlje i lepota|0 Comments

Leave A Comment