Kako da prepoznate i prevaziđete anksioznost

//Kako da prepoznate i prevaziđete anksioznost

Na početku odmah treba reći da anksioznost ne treba kriti, ne treba je se stideti. Važno je da znate da se sa njom možete izboriti, ali je pre toga potrebno da je prepoznate i prihvatite. 

Kada ste u tom stanju onda je jako teško videti izlaz, pronaći rešenje i shvatiti da se sve može promeniti i biti bolje. Međutim, upamtite da nijedan problem ne traje večno, da će vreme pokazati da niste bili u pravu, bar kada su te negativne emocije i loše raspoloženje u pitanju. Međutim, kada ste anksiozni, kao što smo rekli teško je videti izlaz i zato imamo nekoliko saveta za vas.

Kako prepoznati anksioznost?

Pre svega jako je važno da prepoznate anksioznost. Većina ljudi ne zna šta im se događa, ne znaju da opišu taj nemir koji osećaju, ne znaju da opišu to čudno i mučno stanje, koje ih je odjednom „iz čista mira“ pogodilo. Anksioznost se kod svih nas ispoljava na drugačije. Pa tako neko ima osećaj da ima problem sa disanjem, sa lupanjem srca, ne može da podnese zatvorene prostore, ima osećaj da želi da pobegne iz sopstvene kože, ne sme da ostaje sam i slično. Karakteristično za sve osobe koje imaju problem sa anksioznošću jesu napadi panike, koji se dešavaju jednom ili više puta. Takođe, osobe koje su anksiozne često vide sve negativno oko sebe i osećaju konstantu napetost.

Razgovor sa lekarom

Prvi korak je da se obratite lekaru ili psihologu. To je veoma važan korak i, morate znati, sasvim normalan korak. U tome ne treba videti ništa strašno ili sramotno. On će vam objasniti zašto se to vama dešava i kako se najbolje boriti i pobediti. Kada shvatite zašto vam se nešto dešava onda će vam mnogo lakše biti da to i rešite, da se izborite i suočite sa problemom koji osećate. Dakle, prvo razgovor sa stručnim lice, a zatim i brojne metode i promene uz pomoć kojih možete sami sebi pomoći.

Pomozite sami sebi – dnevnik sreće, hobi…

Ukoliko ste došli do ovog teksta, onda vi verovatno već radite na sebi, pomažete sebi, jer tragate za rešenjem. Nema instant rešenja, nema pilule koja će vam pomoći da sve prođe, to ne postoji. A šta postoji? Postoji volja, što vi definitivno imate i želja da bude sve kako treba. Kada priznate sebi da imate problem, već ste na dobrom putu da ga rešite. To je najteži korak. Dakle možete početi sa rešavanjem problema i buđenjem pozitivnih emocija tako što ćete pisati dnevnik sreće. Svakog dana pišite zbog čega ste srećni i šta je u tom danu bilo lepo, odnosno šta vam se to lepo dogodilo. Dobro bi bilo i da pronađete neki hobi, koji će okupirati vašu pažnju i učiniti da se osećate ispunjeno.

Isprobajte neku od proverenih metoda – theta healing, fizička aktivnost…

Fizička aktivnost je uvek dobro rešenje, a joga možda i mnogo bolje. Pronađite ono što vama, vašim interesovanjima i karakteru odgovara. Takođe, jedna od metoda koja vam može pomoći je i theta healing. Theta healing je drevna metoda, koja je u potpunosti prilagođena modernim standardima i potrebama. Ova metoda podrazumeva razgovor sa osobom, koja će vam pitanjima pomoći da otkrijete uzrok vašeg problema, da ga otklonite i na taj način ponovo živite smireni i zadovoljni. Više o theta healing-u možete pročitati ovde.

2018-12-11T12:07:25+00:00 11.12.2018.|Zdravlje i lepota|0 Comments

Leave A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.